AN ŞCOLAR 2020-2021
PLAN DE ÎMBUNĂTĂŢIRE NR 1
Nr. crt. | Numele activităţii | Tip activitate | Obiective | Dată început | Dată sfârșit |
1. | Ridicarea standardelor calitative ale activității formale și nonformale prin implementarea unor proiecte la nivel național și internațional adaptate vârstei și nevoilor elevilor | DE ÎMBUNĂTĂȚIRE | Implementarea unor activități de educație sanitară
Dezvoltarea abilităților de socializare cu elevii din alte școli Utilizarea unor metode de marketing în promovarea proiectelor școlare la nivelul comunității ( ofertă educațională, punct de informare, site-ul școlii) |
01.11.2020 | 30.06.2021 |
RESPONSABILITĂŢI:
responsabil Comisie act. extraşcolare şi extracurriculare- monitorizează participarea la proiecte naționale și internaționale ; asistent medical- realizează activități de educație sanitară responsabil CEAC- realizează chestionare prin care evaluează gradul de satisfacere a beneficiarilor; cu privire la participarea la proiectele naționale și internaționale; -monitorizează activitatea de promovarea a activităţii didactice pe grupurile de socializare înfiinţate la nivelul grupelor/claselor; Responbsabil Comisia de promovare a imaginii şcolii: -coordonează activitatea de promovare a imaginii şcolii prin publicarea de articole în revista şcolii, în media ; |
|||||
ACTIVITĂŢI
Implementarea unor proiecte naționale și internaționale Întocmirea unuor statistici privind implementarea unor proiecte la nivel național și internațional; Evaluarea realizării proiectelor Colectarea feedback-ului de la elevi (prin chestionare) Promovarea proiectelor pe site-ul școlii, la nivelul comunității |
|||||
INDICATORI REALIZARE:
– 70 % dintre elevi sunt implicați în derularea proiectelor la nivel național și internațional; |
|||||
INSTRUMENTE EVALUARE:
Evidenţa elevilor participanți la proiecte naționale și internaționale Chestionare |
|||||
LECŢII ÎNVĂŢATE | |||||
CONCLUZII ŞI RECOMANDĂRI:
Ø |
PLAN DE ÎMBUNĂTĂŢIRE NR. 2
Nr. crt. | Numele activităţii | Tip activitate | Obiective | Dată început | Dată sfârţit |
2. | Profesionalizarea activității educative prin perfecționarea metodelor , instrumentelor, resurselor didactice utilizate pentru a fi aplicate în mediul online | de îmbunătățire | Achiziționarea unor soft-uri educaționale;
Participarea cadrelor didactice la programe de formare care să corespundă realității ( act. online) Dezvoltarea competențelor cadrelor didactice în funcție de evoluțiile nevoilor de educație; Implementarea unor metode moderne de predare / evaluare |
01.11.2020 | 30.06.2021 |
RESPONSABILITĂŢI:
Fondator – achiziționează resursele materiale, soft-uri educaționale ; -Director – realizează necesarul de resurse materiale și soft-uri pentru derularea activității ; |
|||||
INDICATORI REALIZARE:
100% dintre cadrele didactice urmează cursuri de perfecționare în vederea dezvoltării competențelor digitale și predării online; 100% cadrele didactice implementează metode și strategii care se pot aplica în mediul online; 100 % dintre cadrele didactice implementează metode moderne de evaluare ; |
|||||
ACTIVITĂŢI:
Înscrierea la programe de perfecționare în vederea dezvoltării competențelor digitale și predării online; Folosirea în cadrul lecțiilor a unor metode și strategii moderne , care se pot aplica și în mediul online; Realizarea unei baze de date cu site-urile și programele ce pot fi folosite în mediul online; Implementarea unui program unitar , la nivelul unității în vederea predării online; – |
|||||
INSTRUMENTE DE EVALUARE:
– Platforma existentă la nivelul unității; |
|||||
LECŢII ÎNVĂŢATE
|
|||||
CONCLUZII ŞI RECOMANDĂRI
|
Nr. 3
Nr. crt. | Numele activităţii | Tip activitate | Obiective | Dată început | Dată sfârţit |
3. | Valorificarea și îmbogățirea bibliotecii școlare | de îmbunătățire | -implementarea unui program informatizat de evidență a titlurilor din biblioteca școlară;
-dezvoltarea interesului pentru lectură ; |
01.11.2020 | 30.06.2021 |
ACȚIUNI
Realizarea unei baze de date cuprinzând titlurile din biblioteca școlară. Amenajarea în curte a unui spațiu dedicat activității de lectură. Derularea unor proiecte de lectură la nivelul unității |
|||||
RESPONSABILITĂŢI:
Fondator : -amenajează spațiul dedicat lecturii în spațiul din curtea școlii; Bibliotecar : – realizează baza de date cu titlurile existente în bibliotecă; – desfășoară cu elevii activități de lectură; Responbsabil Comisia Metodică: – monitorizează desfășurarea unor proiecte de lectură la nivelul grupelor/claselor; Responsabil CEAC: -monitorizează activitatea de promovarea a activităţii de lectură pe grupurile de socializare înfiinţate la nivelul grupelor/claselor; |
|||||
INDICATORI REALIZARE:
–100% dintre cadrele didactice desfășoară proiecte de lectură; –80% dintre elevi împrumută cărți de la biblioteca școlii; |
|||||
INSTRUMENTE DE EVALUARE:
-existența proiectelor ; – listă cu titlurile cărților ; -fișe de împrumut; |
|||||
LECŢII ÎNVĂŢATE | |||||
CONCLUZII ŞI RECOMANDĂRI
|